Thursday, July 16, 2009

..luahan hati bonda..

aku nie bkn la haper..cume ttba aku nak publish jer entry nie..korang jgn la hengat aku ni buang tebiat ke haper okeh..

umum mengetahui yg aku skang ni sarat ngandung, 9 bulan and tggu ms jer nak deliver..

so biasa la sakit sana, sakit sini..jalan pun dah menyeret2 kaki..tak daya aku nak ngangkat kaki..so, tatkala rase sakit itu menjelma (cewahh ayat aku neh) aku rasa sayu sangat2..aku akan ckp sensorang (dlm hati la)..."walau nakal sekalipun aqil, walau letih dgn dhiya yg makin lasak dan walau tak mampu kaki ni berjalan menampung perut yg memboyot, mama ikhlas kandungkan anak mama, semuanya mama ikhlaskan untuk anak2 mama"..sllu itulah yg aku akan ckp sorang2..

sayu tak hati korang?....yg sudah bergelar ibu/ibu-ibu, mesti same feel like me..uwaaa.....

aku sedih ko....

No comments:

Post a Comment