Thursday, July 16, 2009

..a gift from papa..

today i'm in a happy mood..why?? because i have this...



new mobile phone from my husband..uhhh sungguh tekojut aku malam tadi (tapi aku wat2 tak tekojut-bcoz aku kan ala2 belagak sket)...boleh??...h/p ni my hubby belikan tuk aku mlm tadi..atas sebab apa yang diraikan aku pun kurang pasti, yg aku pasti, anniv dah lepas..birthday aku lum sampai masa..ermm nk kater sbg hadiah bersalin ker??pun lum sampai masa kan...eh..leh ke korang???........uhhuu..anyway thanks to mr papa coz sudi bagi hp nie..berapa sekalipun rege nyer, mahal or murah..canggih or tak...aku sesangat la menghargai nyer....thank u and i love u...ahhaha...
aqil..sila jgn jeles okeh....

2 comments:

  1. nak jugak dpt hp baru...hp aku tu adalah mainan gigit2 dek alya...waaaaaaaa

    ReplyDelete