Tuesday, July 12, 2011

.. sesi gemukkan badan di FLAMING steamboat ..


minggu lalu saya pulang ke KL, harap2 kawan lain tidak tahu hahahaha balik tak singgah rumah mereka confirm teruk kena pok pek dengan kawan kesayangan . jangan marah muahh~

jalan2 makan steamboat sebelah pyramid . apesal buleh kau sesat sampai ke situ . oke takpe . orang belanje . ikot saje .bila lalu sekitar pyramid cari manakah FLAMING steamboat, polis pandang2 macam nak tangkap orang . ehh mentang2 aku pakai baju kuning kau ingat aku baru habis perhimpunan BERSIH le heh?? TAK KUASE oke!!

macam2 adaaaa . tapi idak le snap semua makanan yg ada . tak dan nak snap , terliur dgn sotong dan udang yg beso2 . kuss semangat . memang tak ingat , tau tau tinggal sampah je dalam pinggan . erkkk amik gambar kulit kupang dan udang je la yeh!


 Dua jam di FLAMING steamboat rasa memang tak cukup , nak sembang lagi . nak mengumpat lagi . nak cakap ehh apesal sotong kau besar sotong aku kecik , nak rebut udang lagi wuhh almaklum bukan selalu jumpa . 2-3 tahun sekali belum tentu . 


nahh eskrem . kalau gigi tu sensitip dengan benda sejuk malam nanti nak tido pakai sensodyne ehh .

 tudung biru room mate lama masa di UITM . dia belanja . lepas ni dia jugak , lepas tu dia jugak kemudian bila saya rasa nak belanja baru panggil mereka semula . HIKKSSS!

sepatutnya ada 2 orang lagi , tapi tup tup tak dapat datang ermm bukan rezeki mereka barangkali . pas dah balik kuantan , rasa macam ehh nak datang lagi , nak datang lagi !!

SEKIAN.

No comments:

Post a Comment