Sunday, November 21, 2010

.. S.T.Y.L.E ..

.. RUTIN saya tiap tiap malam Isnin hingga Jumaat iaitu duduk depan TV untuk nonton drama korea yang sangat best, sebab PARK KI JA sangat elegan oke ..



 

walaupun nama dia macam apa je PARK KI JA macam nama timangan saya masa kecik dulu IJA, bukan sebab dia cantik dan saya nak nama timangan itu, BUKAN.


.. ini ialah KIM HYE SOO atau PARK KI JA 
kenapa lain sangat muka kau masa ni
 dalam STYLE kau cantik sangat ..

OKE biarkan dia ..

PARK KI JA sangat cantik dan saya suka tengok dia yang sangat elegan

.. hingga mr papa akan perli seperti ini : mama kau dah setat tengok jam ..
.. tak sesuai perli semasa waktu makan
tercekik sotong goreng tepung waktu makan di Restoran Awana ..

.. Presiden Son si jahat yang cantik ..

.. saya suka tengok orang yang cantik dan elegan ..

sekian ~~








No comments:

Post a Comment