Monday, November 22, 2010

..airmata air..

.. mata, kenapa kau menangis?bilakah mata akan menangis? ..
~ bila ayam berkokok atau bila larut malam barulah mata akan menangis memang lah BUKAN siapa suruh percaya ..

marilah kita bercerita tentang airmata SARAJEVO jangan nak merepek.

seperti anda, saya juga pernah menangis ..
teman teman selalu membuat andaian bahawa saya seorang yang kuat
dan tabah hati ..
mana anda tahu saya begitu??
airmata dikurniakan untuk dikeluarkan bukan untuk disimpan dalam mata kau duduk diam diam airmata jangan kasi keluar.




.. pengacara TV sambilan ..
memang perasan ~~


saya AKAN menangis bila :

1.kehilangan orang yang saya sayang
2.dipersendakan 
3.diperalatkan


saya PERNAH menangis kerana :

1.dikhianati
2.dituduh melulu
3.bila tidak dihargai yang ini selalu
4.bila bersendiri tetapi kini tidak lagi kerana saya sudah semakin berani
5.bila terasa rindu



.. wajah kandid mangsa ..



kalau diikutkan, airmata sudah banyak kali  mengalir di pipi sampai pipi pun rasa bosan kenapa airmata selalu lalu dekat sini macam takada tempat lain ehh memanglah habis tu nak lalu kat mana lagi apakah punya kemarahan!

.. bagi saya, harta yang paling sukar dijaga adalah
"HATI DAN PERASAAN" ..

.. bila anda menangis, seluruh kesedihan akan gugur sepertimana airmata yang mengalir di pipi. 
Menangislah sepuasnya jika anda rasakan tangisan dapat mengurangkan bebanan ..

JANGAN MENANGIS SAMPAI LUPA DIRI
Allah marah

....

oke sekarang marilah menangis beramai ramai tanpa sebab ^_^

*
*
*

sekian untuk tangisan kali ini.
bai ~~



No comments:

Post a Comment