Wednesday, May 25, 2011

.. esok saya akan ke kelantan ..

esok kami akan ke kelantan
apakah yang ada di sana ?
apakah makanan ter-best di sana ?

siput sedut hado tak?? hakhak~~
saya tak makan siput sedut .

oke bukan mahu berseronok atau mahu berlibur tanpa haluan . ada  misi dan halatuju kami sepanjang 2hari disana . ohh apakah yang akan anda bayangkan ? bukan misi khidmat kemasyarakatan ataupun misi gotong royong membersihkan pantai cahaya bulan .

SAYA JANJI . lepas pulang dari kelantan nanti akan saya uploadkan gambar dan cerita misi kami di kelantan . wuhuuUuUUUuuu ~~

saya pasti akan sertakan gambar yang berkaitan . takkan misi di kelantan mahu letak gambar ayam sedang patuk cacing pula . haisshhh !! 


sebagai anak kecil , misi kami ialah apa ?~~
" eh aqil , tangan apesal letak dekat hidung .
sedang buat apakah ???? ngeeeeee !!!
oke bukan .

ohh ye . andai nanti saya mungkiri janji , silalah anda maafkan .
^_^  ~  ^_^



1 comment:

  1. Assalam Fiza..
    Selamat jalan jgn lupa up date cite Kelantan yea!!!

    ReplyDelete