Thursday, March 10, 2011

.. rahsia jari ..



semua orang tahu , jari juga ada maksud masing masing , boleh juga kesan penyakit . tapi tak boleh jadi doktor oke diam . cuba nengok jari anda sekarang dan terus buat tak tahu . sape entah pernah berkata , bahawa setiap jari mewakili bahagian badan kita :

Jari telunjuk : usus
Jari tengah : Jantung
Jari Manis : Imuniti
Jari kelingking : Rahim/Tulang Belakang



cuba nengok ruas jari2 anda...Kalau ruas jari kehitaman maknanya badan kita ni penuh racun perosak dan toksik , boleh dapat sembelit tau . oke jangan tanya saya apa itu ruas T_T

bagi seorang wanita , jari kelingking yang meruncing atau bengkok, menandakan haid yang tak teratur, keputihan, senggugut, dan berkemungkinan rahim kita jatuh. ohh noo menakutkan , kelingking saya lurus macam batang mancis .

Tapak tangan yang berbintik macam tompok putih putih perasan tak ? dulu saya ada tompokan hikmat itu patut la saya banyak angin kalau makan angin luar negara takpe lagi T_T
bagi yang ada masalah tapak tangan berpeluh , itu tandanya badan kita mudah diserang sel2 kanser.

nanti kita sambung tentang kajian jari jari mulus ini
nak makan roti canai nanti dah sejuk tak sedap dahhh ~~

2 comments:

  1. fiza, adakah benar? tapak tangan aku memang senang berpeluh, adakah aku akan mendapat kanser? adakah? adakah? adalah sangat menakutkannnnn...sapa yang bagi kajian ni?

    ReplyDelete
  2. ngeee udet,ni info yang orang sharing ngan aku dalam email,aku rasa ada yang betul,tp yg tgn berpeluh aku tak pernah alami so aku tak tau,tp yg lain2 mcm tompok putih tu mmg betul~~

    ReplyDelete