Sunday, March 13, 2011

.. rahsia jari II ..

pagi ini mari sambung kajian tentang rahsia jari anda , wahh kemain suka kau nak buat kajian mementang bos takada pagi ini . opp kauuu kus semangat tekejot boss tiba tiba sergah " HA!APA KES TILIK TANGAN PEPAGI NI , PASTU BOLEH KAU SENYUM SENSORANG PULAK LAGI??" ngeee!!!

OKE jangan merepek lagi .
mari lihat jari anda sekarang .

ce nengok jika perut ibu jari berwarna biru kehijauan maknanya seseorang itu mengalami masalah resdung, alergi, dan penyakit paru paru . makk aihh tak hagak hagak ehh dan sekiranya, perut ibu jari ada urat hijau kebiruan maknanya anda seorang pengidap gastrik .

selain itu , urat biru / hijau pada pergelangan tangan , tapak tangan , sepanjang jari dan betis kaki maknanya seseorang itu mengidapi stress atau tekanan dalam kehidupan sehariannya .. arghhh AKU STRESS STRESSS !! nyah kau dari sini .

seterusnya , ini saya kira yang paling menarik untuk kita tengok sekiranya kita sebagai seorang wanita . ce nengok pada kuku setiap jari anda .. jika terdapat bulan sabit berwarna putih di setiap jari anda bermakna anda mengalami hormon yang tidak seimbang .

tapi berlainan pulak sekiranya anda mempunyai bulan sabit yang berwarna putih itu hanya pada ibu jari sahaja, itu menandakan anda seorang yang sihat ..errrkk ehem ehem .. insya allah...


" ramai manusia yang mengorbankan kesihatan pada satu ketika untuk mendapatkan wang ringgit , tetapi akhirnya terpaksa mengorbankan wang ringgit untuk mendapatkan kembali kesihatan yang hilang "

 JAGALAH KESIHATAN KITA KERANA IA ANUGERAH YANG TIDAK TERNILAI DARI YANG MAHA ESA....:-)~

No comments:

Post a Comment