Tuesday, February 15, 2011

.. uitm : siri nasi lemak bersama udet ..

sambil merancang hari untuk keluarga hujung tahun ini , ahh tiba tiba terasa rindu dengan kawan uitm dulu !! ngeee !!! wesss korang , apesal saya sangat rindu kepada kamu orang ni weh !!

banyak sangat momen indah di uitm :

-sebilik dengan tokei koop blok kenanga misbby , hey ! udet ! teringat zaman kita bersama fifi dan embun tiap tiap maghrib akan makan nasi lemak setiap 2 bungkus seorang apakah punya pelahap dan buruk perangai ! ye nasi lemak itu , kerana udet adalah tuan punya koop pada ketika itu maka kami punya bekalan nasi lemak akan siap siap udet simpan : ni fiza punya , ni embun punya ni fifi punya , ni bukan customers first dah , prinsip si udet ketika itu ialah nasi lemak for frends is the utmost important ! tak mungkin kan lupa lah !!!

udet , aku rindu ~~~

psst://gambar tak buleh uplod , dengan takde tudung pakai singlet short pants bagai . nanti kita sambung siri bersama noey , dila dan kawan kawan uitm yang lain .

10 comments:

  1. oit..tiba-tiba pulak..hehehe..aah ek, aku pun rindulah kat korang..miss everything..bukan setakat maghrib je..kalau nasi lemak ngan nasi goreng ada lebih, sambung sampai ke tengah malam..aku memang pentingkan kawan2 hehe..miss u too n friends yang lain...:):)

    ReplyDelete
  2. aku rindu kat kecutean si embun tu.. mana ek dia sekarang..?

    ReplyDelete
  3. tu la pasal udet,kalau nak disenaraikan kenangan lama memang tak habis satu hari..

    ReplyDelete
  4. lin,bukan ke si embun buleh dijejaki di pesbuk?kikikikiiii~~

    ReplyDelete
  5. fiza-nanti aku nak bukak album lama, aku rasa aku ada gambar ko ngan none (ingat dia lagi tak-senior) nanti aku letak dalam blog..time tu kita jalan kaki dari PAS kalau tak silap sampai seksyen 2...hihi...

    ReplyDelete
  6. udet kau tahu tak betapa hilang ingatannya aku ! APE ITU PAS,SIAPA ITU NONE ? wahh sangat teruk si fiza !

    ReplyDelete
  7. oh udet aku sangat menggalakkan kau bukak album lama,cepat aku tunggu !

    ReplyDelete
  8. bagi aku fb embun.. aku nak add dia..

    ReplyDelete
  9. lin mintak kat udet la, aku lama dah close pesbuk ~~ *budak skema* kikikikikiiii..

    ReplyDelete
  10. ko sabar ok..aku dah bukak album lama..nanti bagi aku scan ngan upload je..hihi, by the way, fb embun -ANIZ IBRAHIM..........

    ReplyDelete