Thursday, December 23, 2010

..baik baik sayang..

TERIMA KASIH kepada MR.PAPA yang hadiahkan lagu ini kepada saya ,
akan saya hayati dan fahami apa yang cuba MR.PAPA sampaikan ~~

"" Aku tak ingin kau menangis bersedih

Sudahi air mata darimu
Yang aku ingin erti hadir diriku
Kan menghapus dukamu sayang

Kerna bagiku kau kehormatanku
Dengarkan dengarkan aku

Hanya satu pintaku untukmu dan hidupku
Baik baik sayang ada aku untukmu
Hanya satu pintaku di siang dan malammu
Baik baik sayang kerna aku untukmu

Semua keinginan akan aku lakukan
Sekuat semampuku sayang
Kerna bagiku kau kehormatanku

Dengarkan dengarkan aku "


***

semua keinginan akan aku lakukan adalah sangat best oke !
boleh mula buat wishlist apa mahu minta ~~
STREAM MPV PETI AIS BESAR PUNYA UBAHSUAI RUMAH LAGI BAWA JALAN JALAN TEMPAT YANG BELUM PERNAH PERGI DAN SHOPING BAJU


psssttt .....
haritu kami survey ini ,
apapun tengok bajet 2011 nanti ^_^


sekian.
shuttt shuuuttt
^_^

No comments:

Post a Comment