Thursday, June 25, 2009

..aku yg di-tag..

harinie aku telah ditembak oleh cinta-ailin..berani2 nyer ngko meng-tag akuh..atas dasar sahabat aku jawab..dan ingat, ader mase ngko gak akan ku tembak..wahh..

1.Bekas kekasih saya adalah..
-suami ku kini..

2.saya sedang mendengar..
-sunyi...tiada suara

3.mungkin saya patut..
-berehat, sambil melunjurkan kaki kat depan tv

4.saya suka..
-jenjalan ngan husband,tapi dier slalu sibuk...

5.sahabat2 saya..
-sumer sudah jadi keibuan..yg kedaraan leh dibilang ngan jari jer..

6.saya tak paham..
-kenapa orang suka sibuk hal orang lain

7.saya kehilangan..
-cincin perkahwinan..shhttt, jangan cakap kat laki aku..

8.ramai yang berkata..
-takpe fiza.......

9.cinta itu adalah..
-cintaailin..cintaaku jugak,bkn ko sorang jer

10.disuatu tempat, seseorang sedang..
-mengorek hidung..haha, teruk tul orang tue..geli aku

11.saya akan cuba..
-mempertahankan suami,dan anak2 selagi aku berdaya..

12.ayat SELAMANYA bermaksud..
-hingga akhir nanti..

13.telefon bimbit saya..
-soalan sensitif..sampai skang tgah tggu henpon baru yg dijanji nk kasi..

14.bila saya terjaga..
-terus tgk jam, alamak belum solat...

15.saya paling meluat..
-orang duk perasan cantek

16.pesta atau parti adalah..
-masa utk bergembira dan berseronok dgn famili

17.haiwan yg paling comel pernah saya temui..
-lum jumpa yg comel walau baru balik dari zoo kemaman bebaru nih

18.peringkat umur yg paling menyeronokkan saya adalah..
-masa remaja..

19.hari ini..
-hari bersantai selepas 2 hari MC..tak malu..

20.malam ini saya akan..
-memujuk suami untuk kuar amik angin malam

21.esok pula saya akan..
-pujuk lagi suami untuk kuar jenjalan..

22.saya betul2 inginkan..
-sebuah keluarga yang menjadi..

23.ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini..
-hmm..masih cantik..sila jangan muntah wakaka..

24.pusat membeli belah atau arked permainan..
-dah jarang2 kuar ketempat cenggitu,aqil dan dhiya semakin pandai nak itu nak ini

25.makanan barat atau jepun..
-barat leh telan lagi tp jepun, ohh no!!

26.bilik yang terang atau gelap..
-hehe..aku suke samar2 laki aku suka gelap..

27.makanan segera adalah..
-untuk aku sekeluarga bile aku malas nak masak..

28.ayat terakhir yang anda luah..
-hish..biler la aku nak stat deko umah aku nier..

29.siapa yg anda ingin tag..yang terpilih adalah..
-sakura,ibu alya,mama idzareef,fiesyah..sila jawab..jgn nak wat2 tak perasan..

No comments:

Post a Comment