Tuesday, June 30, 2009

..aku membilang hari..

today is 1st July 2009, ms makin suntuk..aku kena siapkan keje2 especially new filing yg berlambak, bcoz hujung bulan nie or bebila jer aku akan start cuti bersalin..dijangkakan penghujung bulan ini..or paling lewat pun, seawal Ogos nanti..apapun, aku kena bersiap sedia, kemas2kan keje2 yg tertangguh..biar nanti time aku cuti panjang, orang yg covering keje2 aku tak serabut dgn keje2 aku yg tak siap..aku tak mo ah camtue..so, 2 hari boss takde nie, aku amik kesempatan nak wat aper keje2 yg patut..bersepah tul bilik aku skang nie..almaklum, baru jer sebulan aku duk tempat baru nie..bnyak la benda2 yg nak kemaskini...and hopefully, aku dpt settle kan sumer sebelum aku cuti panjang..

3 comments:

  1. syah pun nak bz skrg ni....betul nak cuti pjg ni elok lah kemas ape yg patut...nanti penganti x de lah nak pening & x amuk kat kite..

    ReplyDelete
  2. gud luck my sweet fiza...rajin2 k kemas meja tu...do the best k..@};-

    ReplyDelete
  3. erm.. besnye ade bb daaa... :)

    ReplyDelete