Tuesday, March 27, 2012

.. mukasurat kosong ..

saya cuma orang biasa . saya tahu itu . cuma nak bagitahu pada kawan kawan yang rajin bukak belog nie dan yang silent reader juga , maaf belog saya sekarang memang tak update , tapi saya masih wujud lagi . masih bukak belog belog kawan yang lain cuma baca sekadar baca , gelak sekadar gelak dan senyum sekadar senyum . gelak sorang sorang itu pasti heeeeehaaaaa . oke sorry for presenting u all mukasurat kosong . jangan marah2 . peace yaw !



oh ye sebenarnya banyak benda nak cerita , nak update pasal MaryKay skincare , pasal growing up kids , pasal itu pasal ini , tapi kenapa eh simpan je untuk diri sendiri . nanti ye . bila rasa jari tak boleh berenti nak menaip masa tue la belog nie kembali beraksi .

p/s kepada sorang kawan di penang yg mintak saya update pasal MaryKay skincare di FB , sorry tak boleh la . kat belog mungkin boleh . FB saya bahaya , banyak sangat semut api bahahahahahahahaha ~~

9 comments:

  1. kalu kt fb dah lama aku like....hahahaha

    ReplyDelete
  2. hahahahaha anon . aku tau kau sapaaaaa .. memang patut kau like , nanti tolong buat pest control skali , buang tu semua semot api bahahaha~

    ReplyDelete
  3. ok ke mary kay?..aku dengar da x ok daa!

    ReplyDelete
  4. asal tak ok ??
    aku tak tau pape . ce cite ?

    ReplyDelete
  5. salam kenal...comel tuan tanah n anak2 :)
    moga terus aktif berblog k..takecare :)

    ReplyDelete
  6. ikatankasihku -->

    tq sudi jenguk :)
    jenguk menjenguk :)

    ReplyDelete
  7. update ler cepat..ada 1 topic lg yg ko lupa nak hupdate..ala pasal family family tuh..hehehe

    ReplyDelete
  8. family family?
    family planning?
    family outing?

    aper tue? sape nie eh? zana? fizah??
    Haish!

    ReplyDelete