Tuesday, November 15, 2011

.. siapa tahu kat mana ada servis wallpaper for home?? ..

HEHEHEHEHAHAHAHA
mula mula gelak sendiri sendiri sebelom orang lain gelakkan kau!

*sukati je ye bila nak update belog . cihh!!*

Hari ini emak masak maggi . oh tak ! emak zaman dulu punye tidak mungkin masak maggi untuk anak anak beliau, berbanding dengan emak masakini seperti ada seseorang itu, masakkan maggi dengan penuh rasa malas untuk anaknya . sungguh tidak patut ! 

Ahha di kesempatan nie, rasa rajin nak share sesuatu . Orang kata kalau melipat pakaian suami baca doa doa yang patut, ataupun baca masa sediakan makanan terutama masa basuh beras, doa yang senang dan mudah diingat macam al fatihah dan surah dhuha, ada jugak potongan ayat ayat pendek, ikut masing masing punya amalan . Bagi yang tak tahu surah dhuha, ohh kesiannn . bukak muqaddam cari dan hafal . Sambil membayangkan wajah suami masing masing yang asyik masyuk bekerja di pejabat atau yang sedang memanjat tiang letrik bagi suami yang bekerja dalam aliran itu . Kalau suami yang kerja dalam engine room, lagi hensem untuk dibayangkan muahahahaha wajah kilat penuh berminyak ! sungguh mabeles !

Jangan kau bayang muka suami orang lain sudah!!! Niat tak baik akan dibalas yang tidak baik juga . Nak ke?? Ingat tu ! So, apapun pasang niat yang suci murni untuk kebahagiaan keluarga masing masing la .





SEMUA ORANG PUN NAK KEBAHAGIAN BERSAMA PASANGAN . DOALAH DAN BERUSAHALAH UNTUK ITU .

sekian pesanan untuk hari ini haha .
oke sekarang buat serius!
senyum sikit sikit je .babai.

 





2 comments: