Wednesday, August 10, 2011

.. mimpi kahwin ..



LELAKI yang sudah berkahwin, apabila bermimpi dia sedang berkahwin sungguh scary kepada isteri oke .. tetapi bila wanita yang sudah berkahwin , kemudian dia bermimpi bahawa dia sedang berkahwin errr apa tu maksudnya ?? cepat cepat google tafsir mimpi . mana tahu petanda yang bagus . GoooOOOgle...

Dah dua kali mimpi yang macamni . kalau petanda bagus alhamdulillah , kalau petanda yang melemahkan jiwa haduii jauhkanlah ! siapa rasa rasa nak mimipi yang bawak petanda yang tidak baik , yang merepek dan yang entahapehapentah . Siapa ? ada ? ada ? Tak hadoo ~
 




*sumber ihsan dari siapa entah*

Telengkan kepala masing masing untuk tengok ehh ehh suami siapa tu ?suami kau eh eh suami aku , ehehh mintak mahap , lelaki ini saya kenali sedari dulu lagi bukan sauk orang punya oke .. tadamasa!



pengantin mana tuh? kemain! hakhak


" Makna bermimpi diri sendiri berkahwin iaitu anda akan beroleh kesibukan ." wahh .. mudah mudahan kesibukan itu satu benda atau pekerjaan yang baik dan menguntungkan . haaaaa (petik jari kelip mata jap) mungkinkah pelancaran bisnes yang dirancangkan ? AMIN~~


4 comments:

  1. saya dh mimpi khwin dh tiga kali adakah ia sama dengan yang di maksutkan?????

    ReplyDelete
  2. setahu saya mimpi nie kita tak boleh berharap sangat. mimpi cuma sekadar mimpi atau mainan tidur. Sekiranya kita dapat sesuatu mimpi yg baik, maka kita tidak digalakkan untuk berharap sesuatu itu benar2 akan terjadi.

    malah kalau kita bermimpi yang tidak baik, kita diminta untuk berdoa agar sesuatu yg buruk tidak menimpa kita seperti yg telah kita mimpikan.

    Apapun, sentiasa berdoa yg terbaik dan dijauhkan perkara yang buruk.mimpi yang datang adakalanya amaran buat kita dan ada juga sekadar mainan tidur.

    ReplyDelete
  3. salam,saya nak tanya sesuatu.saya pernah mimpi yang saya berkahwin dengan kawan saya tapi saya tak bahagia,malah saya bagitau dengan diri sendiri yang perkahwinan tu satu kesilapan.boleh tolong jelaskan tak sebabnya??

    ReplyDelete
  4. suka korang google pasal mimpi ye.haa mesti korang google pasal tafsir mimpi pastu terjumpe entri dalam belog nie. pastu padan la muke aku kena cari jawapan kannss. oke takpe, apa yg kite tau sama sama kite kongsi.

    sebenarnya, banyak lagi benda kita kena tahu dalam hal mimpi nie.tentang kepercayaan, pastu tentang apa yg kita patut dan tak patut buat lepas dapat mimpi, and kena tahu waktu bila mimpi tu berlaku, tengah malam atau lepas subuh atau sebelum subuh sbb ada yg mengatakan mimpi yang datang lepas subuh cuma gangguan syaitan semata mata.

    ReplyDelete