Wednesday, April 1, 2009

science vs engine

wah....letih betul last 2 weeks..sejak aku transfer kuantan kampus, busy giler..tak sempat nak update blog, tak sempat nak carik2 pengasuh anak2 aku..kat sini aku kena handle part industrial training..cam2 perangai student aku jumpa, aku syok deal ngan student..tak formal..leh ala ala je ngan diorang nie..kadang aku suka sakat budak2 ni, yang datang tanya status placement diorang tue, datang ngan muka cam 10 hari tak tidur pun ader, yang datang wat muka kesian lagi aku suka..kalau nak jumpa aku tanya tu tanya nie, kena wat muka ceria..confirm aku layan, kalau wat muka kesian sure kena ngan aku : dik, adik nyer placement kat bla...bla..bla...reject la dik, adik extend je la semester depan...then pas budak tue balik je wakakakakaka aku gelak.....walhal dah settle dah..takde benda dah dier nak risau...kui kui kui..apapun aku happy la wat mase ni walau aku sangat2 busy...tak cam aku duk kat Kull. Engine dulu , aku boring giler..keje takde..mmg org suka takde keje tp aku takleh..aku mesti kena buat something...tangan aku mesti kena bekerja..tu jenis aku...tambah pulak, kat sini working environment dier happening..aku suka..aku ceria...

1 comment:

  1. wah2 ceria ya mama aqil...have fun k da lek kuantan tu...go go chaiyook...

    ReplyDelete